Perennial Order
Perennial Order to gra 2D w klimacie horroru z motywami roślin, której akcja rozgrywa się w klimatycznym mrocznym świecie pełnym bestii zainfekowanych przez naturę.
Chcemy opisać Perennial Order jako Hollow Knight w połączeniu z Titan Souls - wspaniała mroczna atmosfera z eksploracją i rozgrywką skupiającą się na walce z bossami.