Perennial Order
2 boyutlu, dallı budaklı boss akını oyunu Perennial Order'da Karanlık Çağ, doğası dünyayı talayan canavarlarca istilada. Tek başına ya da yanında bir dostunla geçmişi köklü, sanatsal stilde iki boyutlu tekinsiz diyarı keşfe koyul.
Tek başına ya da yanında bir dostunla yerel veya çevrimiçi eşli oyunda gizemli dünyayı keşfe çık. Sanatsal 2D stilde alışılmadık karakterlerle dolu bir hikâyeye ortak ol ve tekinsiz boss'ları kese biçe ilerle.
1 sanatçı ve 1 animasyoncunun titiz emeklerinin eseri Perennial Order'ın görsel kimliğini, gerçekçi çizim teknikleriyle 2D spine animation'u harmanlayarak geliştiriyoruz.
Perennial Order'ı bir Hollow Knight ve Titan Souls karışımı olarak betimlemek hoşumuza gidiyor, keşfedilecek güzel, karanlık bir atmosfer ve boss akını odaklı oyun tarzı.