PERISH
PERISH, bir çarpı işareti olan şık bir 1-4 oyuncu FPS'dir. Araf'ın kavrulmuş kumlarında yaratık sürülerini öldürün ve altın lekeli cesetlerini korkak rahiplere sat. Muhteşem patronları öldürün ve gelirleri kozmik keşiflerin yeri olan Elysium'a giriş yapmak için kullanın.
Sen Amyetri'sin, Araf diyarında lanetliler arasında gölgelerde var olmaya mahkûm edilmiş bedensel bir ruhsun. Orpheus Ayinlerini başlatarak ıstırabınıza bir son verin ve Elysium'a giden zorlu yolunuzda hakim olan chthonic tanrıları alt edin.
Yolculuğunuza kırık bir kılıçtan başka bir şey olmadan başlayın. Yalnızca yeraltı dünyasının kana bulanmış para birimi olan Danake, sizinle Elysium arasında duran Kasvetli Lordlarla mücadele etmek için daha uygun ekipmanı size sağlayabilir.
Araf'ın hortlak yaratıkları, kendi arayışınızı motive eden aynı altın Danake açlığı tarafından tüketilir. Düşmanlarınıza düşmek, elde ettiğiniz servetinizi kaybetmenize neden olacaktır. Ölmeden önce Danake'nizi Pantheon'a yatırın ya da Elysium'a koşmaya devam edin ve hepsini kaybetme riskini alın.
Yeraltı dünyası yalnız bir yerdir. En fazla üç arkadaşınızı toplayın ve birlikte Elysium'a altınla ıslanmış bir yol açın. Ebedi unutulmaya giden tehlikeli yolda birbirinizi desteklemek, savunmak ve canlandırmak için kooperatife özgü teçhizatı ve gadget'ları kullanın.
Theseus'un kavrulmuş kayalıklarının, Orpheus'un harap tapınaklarının ve Hephaestus'un volkanik dökümhanelerinin sert çevresinde hayatta kalın. Parçalanan labirentlerde, erimiş saf altından göllerde ve Charybdian girdaplarının kırlangıcına yakalanmış parçalanmış dağlarda gezinin.