Petit Planet
Petit Planet, HoYoverse'ün ücretsiz ve platformlar arası oynanabilen ilk galaktik yaşam simülasyonu oyunudur. Bu küçük gezegendeki hayatın sonsuz olasılıklarını keşfet!
Pofuduk Komşularınla birlikte çiftçilik yap, balık tut, sahilde gezintiye çık, yemek pişir ve her günün tadını çıkar. Sıcak yuvanı dekore ederken ya da etrafındaki dünyayı tamamen sana özel bir yere dönüştürürken hayal gücünü özgür bırak. Yıldız Denizi'ne yelken aç, beklenmedik karşılaşmaların tadını çıkar ve her daim cıvıl cıvıl olan Galaktik Çarşıda diğer Kozmik Bahçıvanlarla bağ kur.