100 (+20 Bonus) SG Exchange Ticket
Oto 100 sztuk (+20 sztuk premii!) ekskluzywnej waluty w grze Phantasy Star Online 2. Bilet wymiany („Exchange Ticket”) na walutę StarGem (SG). (20 SG przyznanych w ramach premii.)