1000 (+350 Bonus) SG Exchange Ticket
Oto 1000 sztuk (+350 sztuk premii!) ekskluzywnej waluty w grze Phantasy Star Online 2. Bilet wymiany („Exchange Ticket”) na walutę StarGem (SG). (350 SG przyznanych w ramach premii.)