[SINIRLI SÜRELİ İNDİRİM] 10.000 AC Exchange Ticket
Exchange Ticket'ı bir oyun içi öğesi olarak almayacaksın. AC, oyuna giriş yaptıktan sonra hesabına otomatik olarak yükleneceği için mutlaka Log Window'u kontrol et.