1000AC Exchange Ticket
・Kupując ten bilet wymiany („Exchange Ticket”) i logując się do Phantasy Star Online 2, otrzymasz 1000 sztuk waluty AC w grze. Bilet wymiany („Exchange Ticket”) nie jest przedmiotem, którego używa się z poziomu gry. Waluta AC zostanie przyznana automatycznie po jej zakupie — kilka sekund po zalogowaniu się do gry. Potwierdź transakcję w oknie dziennika.