2000 (+920 Bonus) SG Exchange Ticket
Oto 2000 sztuk (+920 sztuk premii!) ekskluzywnej waluty w grze Phantasy Star Online 2. Bilet wymiany („Exchange Ticket”) na walutę StarGem (SG). (920 SG przyznanych w ramach premii.)