20SG Exchange Ticket
・By purchasing this exchange ticket, and by logging into Phantasy Star Online 2, you will be able to obtain 20SG in-game currency. The Exchange Ticket is not an item that can be used in-game. SG will be rewarded automatically upon purchasing it and several seconds after logging in. Please confirm the transaction in the Log Window.