20 SG Exchange Ticket
・Bu exchange ticket'ı satın alarak ve Phantasy Star Online 2'ye giriş yaparak 20 SG oyun içi para birimini elde edebileceksin. Exchange Ticket oyun içinde kullanılabilen bir öge değildir. SG satın alındıktan ve giriş yaptıktan birkaç saniye sonra otomatik olarak verilir. Lütfen işlemi Log Window'dan onayla.