[İNDİRİM] 2.200 AC Exchange Ticket
Karşılığında Phantasy Star Online 2 New Genesis'in oyun içi para birimi 2.200 ARKS Cash (AC) alabileceğin, özel fiyatlı bir takas bileti.
Gerekiyorsa lütfen son yamaya güncelle.Bu, ilk satın alımın ise oyuna yansıması 24 saati bulabilir.