[SUMMER SALE'24] 2200AC Exchange Ticket
A one-time only exchange ticket for 2,200 ARKS Cash (AC), an in-game currency for Phantasy Star Online 2 New Genesis, at a special price.
Please update to the latest patch if necessary.If this is your first purchase, it may take up to 24 hours for it to be reflected within the game.