3000AC Exchange Ticket
・By purchasing this exchange ticket, and by logging into Phantasy Star Online 2, you will be able to obtain 3000AC in-game currency. The Exchange Ticket is not an item that can be used in-game. AC will be rewarded automatically upon purchasing it and several seconds after logging in. Please confirm the transaction in the Log Window.