3.000AC Exchange Ticket
Phantasy Star Online 2'nin özel oyun içi para birimi cinsinden 3.000 ArksCash (AC) değerinde bir Exchange Ticket. ・Bu exchange ticket'ı satın alarak ve Phantasy Star Online 2'ye giriş yaparak 3.000 AC oyun içi para birimini elde edebileceksin.