380 (+100 Bonus) SG Exchange Ticket
Oto 380 sztuk (+100 sztuk premii!) ekskluzywnej waluty w grze Phantasy Star Online 2. Bilet wymiany („Exchange Ticket”) na walutę StarGem (SG). (100 SG przyznanych w ramach premii.)