5150AC Exchange Ticket
This is the Phantasy Star Online 2 exclusive in-game currency 5150 ArksCash (AC) Exchange Ticket. ・By purchasing this exchange ticket, and by logging into Phantasy Star Online 2, you will be able to obtain 5150AC in-game currency.