PSO2:NGS - Aelio Nadar Renewal Pack
Aelio Nadar Deluxe Pack; yepyeni bir fiyatla ve yeni, geliştirilmiş tüketilebilir öğelerle geri döndü! Bu paket, PSO2 New Genesis Aelio Town temalı mayo kıyafetiyle birlikte maceralarında sana yardım edecek öğeler içeriyor.
・Bu paketteki öğeler, oyun içi AC Shop'ta bulunan Aelio Nadar Renewal Pack'te yer alan öğelerle aynıdır.