PSO2:NGS - Aelio Nager Renewal Pack
The Aelio Nager Deluxe Pack is back with new and improved consumable items and price! This pack contains a PSO2 New Genesis Aelio Town-themed swimsuit outfit, as well as support items to help you in your adventures.
・The items in this pack are the same as those in the Aelio Nager Renewal Pack available via the in-game AC Shop.