PSO2:NGS – Aelio Nager Renewal Pack
Dostępny w zmienionej cenie pakiet Aelio Nager Deluxe Pack zawiera nowe i ulepszone przedmioty użytkowe! Pakiet zawiera strój kąpielowy inspirowany znanym z PSO2 New Genesis miastem Aelio Town, a także przedmioty wspierające, które przydadzą Ci się podczas Twoich przygód.
・Przedmioty dostępne w tym pakiecie są takie same jak przedmioty w pakiecie Aelio Nager Renewal Pack sprzedawanym z poziomu gry, w sklepie AC Shop.