PSO2:NGS - Aelio Nager Renewal Pack
Aelio Nager Deluxe Pack; yepyeni bir fiyatla ve yeni, geliştirilmiş tüketilebilir öğelerle geri döndü! Bu paket, PSO2 New Genesis Aelio Town temalı mayo kıyafetiyle birlikte maceralarında sana yardım edecek öğeler içeriyor.
・Bu paketteki öğeler, oyun içi AC Shop'ta bulunan Aelio Nager Renewal Pack'te yer alan öğelerle aynıdır.