PSO2:NGS - Beginners! Rappy Pack
This item pack contains Rappy costumes, a favorite from Phantasy Star Online 2, as well as various support items that will be helpful at the start of your adventures.
・ The items in this pack are the same as those in the PSO2:NGS Beginners! Rappy Pack, sold in the in-game AC Shop.