PSO2:NGS – Beginners! Rappy Pack
Ten pakiet przedmiotów zawiera nie tylko stroje dla Rappy'ego, ulubionej postaci z Phantasy Star Online 2, ale również szereg innych przedmiotów wspierających, które przydadzą Ci się na początku Twoich przygód.
・Przedmioty dostępne w tym pakiecie są takie same jak przedmioty w pakiecie PSO2:NGS Beginners! Rappy Pack, sprzedawanym z poziomu gry, w sklepie AC Shop.