PSO2:NGS - Beginners! Rappy Pack
Bu öge paketi, Phantasy Star Online 2'nin en sevilenlerinden Rappy kostümleri ve maceranın başlangıcında sana yardımcı olacak çeşitli destek ögeleri içeriyor.
・ Bu paketteki ögeler, oyun içi AC Shop'ta satılan PSO2:NGS Beginners! Rappy Pack'te yer alan ögelerle aynıdır.