PSO2:NGS Crimson Stia/Type 1 Pack
Pakiet przedmiotów zawierający zestaw strojów tematycznie związanych z nowym regionem PSO2 New Genesis Stia, a także inne przydatne przedmioty, które pomogą Ci w twoich wyprawach.