PSO2:NGS Crimson Stia /Type 2 Pack
An Item Pack containing a set of outfits themed around the new PSO2 New Genesis Stia region, as well as other useful items to help you on your adventures.
The character in the image may have some items that are not included in the pack.
The items in this pack are the same as those in Crimson Stia Pack/Type 2 available via the in-game AC Shop.
The items in this pack are usable only within Phantasy Star Online 2 New Genesis. They cannot be used within other services, including the Japanese service.
After purchasing the content, log in to Phantasy Star Online 2 to receive the items. They will be located under Main Menu > Get Campaign Items > Purchase/Receive Benefits.
Phantasy Star Online 2 New Genesis is required in order to use this content. If a new patch is available, you will need to update to the latest version in order to use this content.
If this is your first purchase, it may take up to 24 hours for it to be reflected within the game. If more than 48 hours have passed and the purchase still has not been reflected, please contact us through the Phantasy Star Online 2 New Genesis Official Website.