PSO2:NGS Crimson Stia/Type 2 Pack
Yeni PSO2 New Genesis Stia bölgesi temalı bir dizi kıyafetin yanı sıra maceralarında sana yardımcı olacak diğer faydalı öğeleri içeren bir Öğe Paketi.