PSO2 Episode Oracle Pack
Get in-game items exclusive to Phantasy Star Online 2 through this pack. Purchase this pack to obtain "Phantasy Star Online 2 Episode Oracle" avatar items and other items that will give you an edge on your PSO2 adventures.
After purchase, you will receive the content the next time you log in to Phantasy Star Online 2. Receive the items via Visiphone -> Receive Campaign Items -> Purchase / Receive Benefits.
ARKS Badge: Green can be exchanged for any item displayed at the "Badge Exchange Shop" in the game. The costume shown in the image cannot be obtained directly. It can be exchanged for in the game with "ARKS Badge: Green".