PSO2 Episode Oracle Pack
Zdobądź przedmioty w grze dostępne tylko w Phantasy Star Online 2 dzięki temu pakietowi. Kup ten pakiet, aby otrzymać przedmioty awatara „Phantasy Star Online 2 Episode Oracle” oraz inne dodatki, które dadzą Ci przewagę podczas przygód w PSO2.
Po zakupie, otrzymasz zawartość przy następnym zalogowaniu się do Phantasy Star Online 2. Odbierz przedmioty po przejściu do menu Visiphone -> Receive Campaign Items -> Purchase \/ Receive Benefits.
Odznaki „ARKS Badge: Green” można wymienić na dowolny przedmiot ze sklepu „Badge Exchange Shop” w grze. Strój widoczny na obrazku nie znajduje się w bezpośredniej sprzedaży. Można go otrzymać w grze po wymianie za odznaki „ARKS Badge: Green”.