PSO2:NGS - Fiery Dunes Retem/Type 1 Pack
This item pack contains costumes inspired by the new Retem region in PSO2 New Genesis, as well as various support items that will be helpful in your adventures.
This item pack contains costumes inspired by the new Retem region in PSO2 New Genesis, and useful in-game items.
・ The items in this pack are the same as those in the PSO2:NGS Fiery Dunes Retem Pack/Type1, sold in the in-game AC Shop.
If over 48 hours have passed and the product has still not been reflected, please contact us through the Phantasy Star Online 2 New Genesis Official Website."