PSO2:NGS – Fiery Dunes Retem/Type 1 Pack
Ten pakiet przedmiotów zawiera stroje zainspirowane nowym regionem Retem w PSO2 New Genesis oraz szereg innych przedmiotów wspierających, które przydadzą Ci się podczas Twoich przygód.
Ten pakiet przedmiotów zawiera stroje zainspirowane nowym regionem Retem w PSO2 New Genesis oraz szereg przydatnych w grze przedmiotów.
・Przedmioty dostępne w tym pakiecie są takie same jak przedmioty w pakiecie PSO2:NGS Fiery Dunes Retem Pack/Type 1 sprzedawanym z poziomu gry, w sklepie AC Shop.
Jeśli minęło ponad 48 godzin, a produkt nadal nie został dostarczony, prosimy o kontakt poprzez oficjalną stronę Phantasy Star Online 2 New Genesis."