PSO2:NGS - Fiery Dunes Retem/Type 1 Pack
Bu öge paketi, PSO2 New Genesis'teki Retem bölgesinden ilham alan kostümler ve faydalı oyun içi ögeler içeriyor.
・ Bu paketteki ögeler, oyun içi AC Shop'ta satılan PSO2:NGS Fiery Dunes Retem Pack/Type 1'de yer alan ögelerle aynıdır.
48 saatten uzun bir süre geçtiyse ve ürün hâlâ yansıtılmadıysa lütfen Phantasy Star Online 2 New Genesis Resmî Web Sitesinden bizimle iletişime geç."