PSO2:NGS – Fiery Dunes Retem/Type 2 Pack
Ten pakiet przedmiotów zawiera stroje zainspirowane nowym regionem Retem w PSO2 New Genesis oraz szereg przydatnych w grze przedmiotów.
・Przedmioty dostępne w tym pakiecie są takie same jak przedmioty w pakiecie PSO2:NGS Fiery Dunes Retem Pack/Type 2 sprzedawanym z poziomu gry, w sklepie AC Shop.