PSO2:NGS - Fiery Dunes Retem/Type 2 Pack
Bu öge paketi, PSO2 New Genesis'teki Retem bölgesinden ilham alan kostümler ve faydalı oyun içi ögeler içeriyor.
・ Bu paketteki ögeler, oyun içi AC Shop'ta satılan PSO2:NGS Fiery Dunes Retem Pack/Type 2'de yer alan ögelerle aynıdır.