PSO2 - PSU Helga Pack
Get in-game items exclusive to Phantasy Star Online 2 through this pack. A special pack containing a 200 SG Ticket and collaboration items from Phantasy Star Universe, for one-time purchase only.
Purchase this pack to obtain an outfit that will let you become Helga Neumann from the Phantasy Star Universe series.