PSO2 — PSU Helga Pack
Zdobądź przedmioty w grze dostępne tylko w Phantasy Star Online 2 dzięki temu pakietowi. Specjalny pakiet zawierający „200 SG Ticket” (bilet wymiany na 200 SG) i przedmioty z uniwersum Phantasy Star — wyłącznie do jednorazowego zakupu.
Kup ten pakiet, aby otrzymać strój, który pozwoli Ci stać się Helgą Neumann z serii Phantasy Star Universe.