PSO2 - PSU Howzer Pack
A special pack containing a 200 SG Ticket and collaboration items from Phantasy Star Universe, for one-time purchase only. Purchase this pack to obtain an outfit that will let you become Karl Friedrich Howzer from the Phantasy Star Universe series.