PSO2 - PSU Howzer Pack
Yalnızca bir kez satın alınabilen, 200 SG Ticket ve Phantasy Star Universe'ten iş birliği ögeleri içeren özel bir paket. Phantasy Star Universe serisinden Karl Friedrich Howzer olmanı sağlayacak bir kıyafet elde etmek için bu paketi satın al.