PSO2 — PSU Magashi Pack
Specjalny pakiet zawierający „200 SG Ticket” (bilet wymiany na 200 SG) i przedmioty z uniwersum Phantasy Star — wyłącznie do jednorazowego zakupu. Kup ten pakiet, aby otrzymać strój, który pozwoli Ci stać się Renvoltem Magashim z serii Phantasy Star Universe.