PSO2: NGS Aelio Nadar Deluxe Pack
Ten pakiet przedmiotów zawiera strój kąpielowy „Aelio Nadar”, idealny na urzekające plaże w Aelio, ale również szereg innych przedmiotów wspierających, które przydadzą Ci się podczas Twoich przygód.
・Przedmioty dostępne w tym pakiecie są takie same jak przedmioty w pakiecie Aelio Nadar Deluxe Pack sprzedawanym z poziomu gry, w sklepie AC Shop.