PSO2: NGS Aelio Nadar Deluxe Pack
Bu öge paketi, Aelio'nun çarpıcı plajları için mükemmel bir Aelio Nadar yüzme kıyafeti ve maceranda sana yardımcı olacak çeşitli destek ögeleri içeriyor.
・Bu paketteki ögeler, oyun içi AC Shop'ta satılan Aelio Nadar Deluxe Pack'te yer alan ögelerle aynıdır.