PSO2:NGS Aelio Nager Deluxe Pack
This item pack contains the Aelio Nager swimsuit outfit, perfect for the stunning beaches of Aelio, as well as various support items that will be helpful in your adventures.
・The items in this pack are the same as those in the Aelio Nager Deluxe Pack, sold in the in-game AC Shop.