PSO2: NGS Aelio Nager Deluxe Pack
Bu öge paketi, Aelio'nun çarpıcı plajları için mükemmel bir Aelio Nager yüzme kıyafeti ve maceranda sana yardımcı olacak çeşitli destek ögeleri içeriyor.
・Bu paketteki ögeler, oyun içi AC Shop'ta satılan Aelio Nager Deluxe Pack'te yer alan ögelerle aynıdır.