PSO2:NGS Start Dash Rappy Pack
This item pack contains new Rappy costumes, a favorite from Phantasy Star Online 2, as well as various support items that will be helpful in your adventures.
・The items in this pack are the same as those in the Start Dash Rappy Pack, sold in the in-game AC Shop.