PSO2:NGS Start Dash Rappy Pack
Ten pakiet przedmiotów zawiera nie tylko nowe stroje dla Rappy'ego, ulubionej postaci z Phantasy Star Online 2, ale również szereg innych przedmiotów wspierających, które przydadzą Ci się podczas Twoich przygód.
・Przedmioty dostępne w tym pakiecie są takie same jak przedmioty w pakiecie Start Dash Rappy Pack sprzedawanym z poziomu gry, w sklepie AC Shop.