PSO2:NGS Start Dash Rappy Pack
Bu öge paketi, Phantasy Star Online 2'nin en sevilenlerinden Rappy kostümleri ve maceranda sana yardımcı olacak çeşitli destek ögeleri içeriyor.
・Bu paketteki ögeler, oyun içi AC Shop'ta satılan Start Dash Rappy Pack'te yer alan ögelerle aynıdır.