Ragol Fashion Pack 3rd
Purchase this pack to obtain in-game items that can be exchanged for cosmetic items from the PSO series, and convenient items that will be helpful in your PSO2 adventures.
・The items obtainable through this content are exclusive to Phantasy Star Online 2. This cannot be used in other services, including the Japanese service.
・After purchasing the content, items will be gifted when logging into Phantasy Star Online 2. Please receive the item from Visiphone → Receive Campaign Items → Purchase/Receive Benefits.
・Ragol Memory can be exchanged for any item displayed at the 'Ragol Memory Exchange Shop' in the game. The costume shown in the image cannot be obtained directly. It can be exchanged for in the game with 'Ragol Memory'.
・ARKS Badge: Black can be exchanged for any item displayed at the 'Badge Exchange Shop' in the game. The mag shown in the image cannot be obtained directly. It can be exchanged for in the game with 'ARKS Badge: Black'.