Ragol Fashion Pack 3rd
・Przedmioty, które można zdobyć dzięki tej zawartości, są dostępne wyłącznie w grze Phantasy Star Online 2. Z zawartości nie można korzystać w innych grach — łącznie z japońską wersją gry.
・Po zakupieniu tej zawartości, przedmioty zostaną przyznane po zalogowaniu się do Phantasy Star Online 2. Odbierz przedmiot po przejściu do menu Visiphone → Receive Campaign Items → Purchase\/Receive Benefits.
・„Ragol Memory” można wymienić na dowolny przedmiot ze sklepu „Ragol Memory Exchange Shop” w grze. Strój widoczny na obrazku nie znajduje się w bezpośredniej sprzedaży. Można go otrzymać w grze po wymianie za „Ragol Memory”.
・Odznaki „ARKS Badge: Black” można wymienić na dowolny przedmiot ze sklepu „Badge Exchange Shop” w grze. Mag widoczny na obrazku nie znajduje się w bezpośredniej sprzedaży. Można go otrzymać w grze po wymianie za odznaki „ARKS Badge: Black”.