Ragol Fashion Pack 3rd
・Bu içerikle elde edilebilen ögeler Phantasy Star Online 2'ye özeldir. Japonca hizmeti dâhil olmak üzere diğer hizmetlerde kullanılamaz.
・Ragol Memory, oyundaki "Ragol Memory Exchange Shop"ta gösterilen herhangi bir öge ile takas edilebilir. Görselde gösterilen kostüm doğrudan elde edilemez. Oyunda "Ragol Memory" ile takas edilebilir.
・ARKS Badge: Black, oyundaki "Badge Exchange Shop"ta gösterilen herhangi bir öge ile takas edilebilir. Görselde gösterilen mag doğrudan elde edilemez. Oyunda "ARKS Badge: Black" ile takas edilebilir.