PSO2:NGS - Silver Peaks Kvaris Pack/Type 2 Pack
This item pack contains outfits inspired by the new Kvaris region in PSO2 New Genesis, as well as awesome in-game items to support you on your latest expedition.
・The items in this pack are the same as those in the Silver Peaks Kvaris Pack/Type 2 available via the in-game AC Shop.